• (Android) Primitive Brothers : Endless Evolution جواہرات کو غیر مقفل کریں۔

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Primitive Brothers : Endless Evolution ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Primitive Brothers : Endless Evolution IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ جواہرات کو غیر مقفل کریں۔ ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Primitive Brothers : Endless Evolution 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    یہ ٹھیک ہے۔

    یہ بہت اچھا ہے اور سب کچھ ہے لیکن براہ کرم اس مسئلے کو حل کریں ایک بار جب میں کھیل سے نکل جاؤں اور واپس آؤں تو یہ کام نہیں کرتا اور ہر بار مجھے باہر نکال دیتا ہے۔

    کیوں؟ کوئی آٹو کلکرز نہیں۔

    اوہ، گیم کھیلنے کا کوئی فائدہ نہیں اگر آپ اشتہارات نہیں ہٹاتے ہیں، اور انہیں ہٹانے کے لیے آپ کو 10 روپے دینے ہوں گے۔ اس گیم کی قیمت 10 روپے نہیں ہے۔

    ابھی اس گیم کو کھیلنا شروع کیا ہے اس گیم میں بہت مزہ آتا ہے لیکن یہ ایک قسم کی مشکل ہے اور اس کا کوئی مطلب نہیں ہے۔

    آپ کا گیم اتنا لاجواب ہے جیسے آپ یہ گیمز کیسے بناتے ہیں۔

    Primitive Brothers : Endless Evolution სიმულაცია yzb

    زبردست گیم پلے، بغیر خرچ کیے اوپر اٹھانا آسان ہے۔ 2 ستارے اگرچہ بے ہودہ اور بدسلوکی والے چیٹ روم کے لیے

    یہ سیزن کے اچھے کھیل کے لیے بہت اچھا ہے لیکن ایسا صرف ایک ہی طریقہ ہو سکتا تھا کہ ٹیم کو ایک ایسے کھیل میں چیمپیئن شپ جیتنا جو سیزن میں حاصل کرنا سب سے مشکل ہے اور کھیل میں بہت کچھ حاصل کرنا ہے۔

    آپ کو اسے بنانا چاہئے تاکہ کردار اتنی ہی تیزی سے حملہ کرے جیسا کہ کھلاڑی بھی زبردست گیم کو ٹیپ کر رہا ہے۔

    یہ وہاں کا بہترین کھیل ہے، لیکن مجھے لگتا ہے کہ یہ دوبارہ جنم لینے والی خصوصیت کے ساتھ بہتر ہوگا جو دشمنوں کو مارنے سے آپ کو کتنے پتھر ملتے ہیں

    یہ ایک بہت ہی تفریحی کلکر/بیکار گیم ہے۔ کرنے کے لیے بہت ساری چیزیں ہیں اور انعامات بہت اچھے ہیں۔ مجھے سینے کے ساتھ پل سسٹم پسند ہے اور جب بھی آپ اس پر جواہرات خرچ کرتے ہیں اسے اپ گریڈ کرنا۔ اس گیم کے ساتھ میرے پاس صرف ایک مسئلہ یہ ہے کہ یہ بند ہوتا رہتا ہے۔ 30 منٹ کی طرح بیمار کھیلتا ہے اور پھر یہ لٹک جاتا ہے پھر کریش ہوجاتا ہے۔ لوڈنگ کے ساتھ ایک چیز بھی ہے جس میں بہت زیادہ وقت لگتا ہے۔ بہت پریشان کن، مجھے امید ہے کہ آپ لوگ جو کچھ بھی ہے اسے ٹھیک کر سکتے ہیں کیونکہ یہ بہت اچھا اور منفرد گیم ہے۔

    گیم کو پسند کریں، لیکن یہ بالکل درست ہوگا اگر اضافی اپ گریڈ بٹن (x2 / x5 / x10 / x100 / max) کسی بھی دوسرے بیکار/کلک گیمز کی طرح ہوں۔ مزید تفصیلات کے لیے، اگر ہم بھائی کے اپ گریڈ پر ملٹی پلائی بٹن کو تبدیل کرتے ہیں تو یہ ملٹی پلائی بٹن کے برج اور تمام پر لاگو ہوگا۔ میری رائے کے مطابق کھیلنا آسان ہوگا۔ بہرحال 5 ستارے۔ شکریہ

    یہ بھی نہیں معلوم کہ گیم کیا ہے اگر گیم اچھی ہے یا نہیں، یہ مجھے اس وقت تک کھلنے نہیں دے گی جب تک کہ میں اپنا آٹو کلکر ڈیلیٹ نہ کر دوں۔ میں متعدد مقاصد کے لیے آٹو کلکر کا استعمال کرتا ہوں، زیادہ تر دہرائے جانے والے کام جیسے سوگوہ میں برونزیم پیک کھولنا اور میں کچھ بے ترتیب گیم کی تعریف نہیں کرتا جو مجھے اسے حذف کرنے کے لیے کہتا ہے۔ اگر انہیں آٹو کلکرز کے ساتھ مسائل ہیں تو انہیں غلط استعمال کو روکنے کے لیے صرف کلک کی حد مقرر کرنی چاہیے۔

    اس سے اتنا لطف اندوز ہو رہا تھا کہ میں نے اس پر پیسہ خرچ کیا۔ اب یہ شروع ہونے پر ہی کریش ہو جاتا ہے اور بالکل نہیں کھلے گا... میں گیم کو ٹھیک کرنے کے لیے devs کو 48 گھنٹے دے رہا ہوں ورنہ میں اپنے لین دین کو واپس کر دوں گا۔

    Primitive Brothers : Endless Evolution სიმულაცია yzb

    یہ ایک زبردست گیم ہے لیکن اسے اپ ڈیٹ کرنا مشکل ہے۔

    زبردست کھیل اور بہت ہی مضحکہ خیز

    یہ ایک زبردست گیم ہے جس میں میں نے اس طرح کی دوسری قسم کے گیمز دیکھے ہیں اور یہ یقینی طور پر ان سب میں سے بہترین ہے!

    ابھی ابھی یہ گیم ملا اور ایک آٹو کلکر کے ساتھ آزمانے کے لیے واقعی پرجوش ہوں، اور پھر یہ آٹوکلکر کے ساتھ 0% کام نہیں کرے گا!

    Primitive Brothers : Endless Evolution Simulyatorlar wjx

    اس کا واقعی مزہ صرف اشتہارات اور اس میں بہت زیادہ بٹن ہیں۔

    جب آپ بور ہو جائیں تو کھیلنے کے لیے ایک عمدہ گیم لیکن لوڈنگ اسکرین کو ختم ہونے میں کافی وقت لگتا ہے۔ امید ہے کہ آپ اسے ٹھیک کر دیں گے۔

    Primitive Brothers : Endless Evolution Simulyatorlar wjx

    ہاں ٹھیک ہے۔

    یہ بیکار ہے، آپ داخل ہوتے ہیں اور یہ پہلے اسٹوڈیو کریڈٹ کی طرح ظاہر ہوتا ہے اور پھر بغیر کسی وجہ کے بند ہوجاتا ہے...

    بہت اچھا، اگرچہ مجبور نہیں کیا گیا 5 ستارے دینے کے لیے بہت زیادہ اشتہارات ہیں۔

    اس گیم کو مت کھیلیں جس میں آپ کے خلاف دھاندلی کی گئی ہے، آپ ادائیگی نہیں کرتے اور کھیلتے ہیں ایک بار جب آپ اعلی سطح پر اپ گریڈ کرنا شروع کر دیتے ہیں تو آپ کی ناکامی کی شرح 90-95٪ ہوگی حالانکہ کامیابی کی شرح 50-60٪ بتائی گئی ہے۔ میں نے اسے جانچنے کے لیے خاص طور پر اپ گریڈ آئٹمز کو ذخیرہ کیا، 60% درستگی کے ساتھ جھونپڑی کے اجزاء کو اپ گریڈ کرنے میں مجھے ایک لیول کو اپ گریڈ کرنے میں 8 گیئرز لگے، یہ صرف ایک مثال ہے میرے پاس اور بھی بہت کچھ ہے۔

    بس، اب تک کے سب سے بہترین پیسنے والے گیمز میں سے ایک پہلے 3 منٹ سے ہی عادی ہو گیا تھا اور میں بھی ایک ڈائنوسار کا پرستار ہوں اس لیے یہ گیم میرے لیے ایک بہت بڑا لطف ہے devs کے لیے اچھا کام جاری رکھیں اور یہ گیم کچھ بہت بڑا ہو جائے گا! میں اس کی سفارش کرتا ہوں۔

    کھیل سب سے اچھا ہے۔

    مجھے یہ گیم بہت پسند ہے لیکن میرے بھائی نے اسے ڈیلیٹ کر دیا


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :